czwartek, 24 marca 2016

Badanie kontrolne

Dzisiaj przeprowadziliśmy badanie kontrolne usg, w którym chcieliśmy ustalić przybliżoną ilość maluszków w brzuszku. Naliczyliśmy 6 fasolek ale tak jak wspominałam wcześniej nie jest to ilość wiążąca. W żaden sposób oczywiście nie jesteśmy w stanie ustalić płci szczeniaczków ani teraz ani później, dopiero po narodzinach :)


Na zdjęciu ślicznie widać maleńkie zarodki. Uwielbiam podglądanie maluszków w brzuszku mamy :). Mam nadzieję, że następnym razem uda mi się nagrać Wam bicie małych serduszek, to jest zawsze taki wzruszający moment :)

Demi tak bardzo mnie zadziwia w tej ciąży, jest taka spokojna i grzeczna, po prostu anioł :) żyję nadzieją, że tak jej zostanie hi, hi … .
Czasami zdarza mi się wyprowadzić jakiegoś psa bez smyczy na szybkie siku. Na przeciwko mojego domu jest mały park, trzeba tylko przejść przez wewn. ulicę osiedlową. Do tej pory wyprowadzanie w ten sposób Demi wyglądało tak, że po otwarciu furtki wybiegała błyskawica, za którą ja oczywiście darłam się aby zwolniła i na pewno zatrzymała się przed jezdnią a ona uważała, że obrót wokół własnej osi w locie to też jest zatrzymanie więc ja stawałam aby i ona stanęła ale mój najmniejszy ruch powodował, że ona już była kilka metrów dalej. Za każdym razem byłam zła na siebie za swoje lenistwo, że jej nie założyłam tej smyczy a za to zjadłam mnóstwo nerwów.
Wczoraj takie wyjście wyglądało zupełnie inaczej czyli po otwarciu furtki Demi grzecznie wyszła powolnym truchcikiem podążyła w kierunku jezdni, w między czasie z 3 razy stanęła oglądając się na mnie, stanęła przed jezdnią mimo, że nie odezwałam się ani słowem. Chodzący ideał, a może jednak tak jej zostanie hi, hi …
Drążąc temat temperamentu Demiśki, mam dla każdego z moich psów zeszyt, w którym zapisuję rożne ważne informacje dotyczące zdrowia, cieczek, ciąży porodu czy odchowu szczeniąt, prowadzę dość dokładne notatki. Okładka zeszytu Demi wygląda następująco:


Wydaje mi się, że komentarz jest zbędny, powiem tylko że rysunek w pełni oddaje osobowość Demi :)

Wymiary Demi nie zmieniły się zbytnio w stosunku do zeszłego tygodnia ale fasolki są jeszcze bardzo maleńkie także zmianę powinniśmy zobaczyć dopiero od przyszłego tygodnia.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz