poniedziałek, 13 czerwca 2016

Mamy już 7 tygodni

Zaczynam się denerwować, bo za kilka dni odjeżdżają pierwsze maluchy. Niby człowiek przyzwyczajony i przecież oczekuje tego, że szczenięta znajdą nowe domy ale zawsze w sercu jest taka niepewność, lęk. Martwię się jak dadzą sobie radę w nowej rzeczywistości, czy spełnią Wasze oczekiwania i czy Wy sprostacie ich oczekiwaniom i potrzebom. Ale oprócz tej niepewności jest również nadzieja i jednak przekonanie, że nie może być inaczej niż dobrze.
Większość nowych rodzin poznałam osobiście, jestem bardzo szczęśliwa i doceniam to, że zadaliście sobie ten trud przyjechania do mnie (niejednokrotnie z drugiego krańca Polski) aby poznać mnie i moje stadko. Jest mi łatwiej oddać Wam jednego z moich skarbów wiedząc jak wspaniałymi ludźmi jesteście.
Ale życie to nie bajka i różne sytuacje, problemy się przytrafiają.  Mimo, że szczenięta staną się Waszą własnością i to Wy wkrótce będziecie ich rodzinami dla mnie, w moim sercu one zawsze będą Nasze.
Biorę odpowiedzialność za każde szczenię, które przyszło na świat w mojej hodowli, zawsze musi się znaleźć miejsce i zawsze znajdzie się miejsce gdyby jakiś beardie z pod Egidy Ateny potrzebował wrócić.
Już o tym pisałam ale podkreślam, że zawsze służę Wam pomocą i radą. Nie bójcie się do mnie dzwonić czy pisać. Jeśli nawet nie odpiszę od razu lub nie odbiorę tel, nadrobię to jak szybko pozwoli mi czas.  Żaden problem nie jest zbyt błahy aby nie móc o nim porozmawiać.
Oj dopadła mnie nostalgia, może to również przez pogodę, bo u nas od rana ponuro i mokro.

Wczoraj maluchy dały nam popalić przy indywidualnej sesji zdjęciowej. Żaden ale to żaden nie chciał współpracować. Dobrze, że Małgosia z którą współpracuje od lat ma refleks przy robieniu zdjęć, bo coś tam nam dało się zrobić i maluchy wyglądają zadowalająco hi, hi …


PIESEK 1 / FARO Egida Ateny - WOLNY, czeka aby ktoś go pokochał i dał pełen miłości dom










PIESEK 2 / FORSETI Egida Ateny - zarezerwowany






PIESEK 3 / FREJ Egida Ateny - zarezerwowany






PIESEK 4 / FENIKS Egida Ateny - zarezerwowany






SUCZKA 1 / FREJA Egida Ateny - zarezerwowana






SUCZKA 2 / FLORA Egida Ateny - zarezerwowana






Więcej zdjęć znajdziecie oczywiście w galerii. Miłych wrażeń.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz