sobota, 21 maja 2016

Gwiazdeczki

Wspominałam, że Demi jest bardzo piękną, fotogeniczną suczką i przekonuję się o tym na każdym kroku. Jest wiele cudownych chwil, które trudno zamknąć w ramkach zdjęcia czy filmu ale czasami udaje się zrobić przepiękne zdjęcie, które staje się perełką w mojej kolekcji. Oto jedno z takich zdjęć.




Po dłuższej analizie stwierdziłam, że szczenięciem w objęciach Demiśki jest suczka 1 ale nie było to łatwe, ponieważ w tym miocie szczenięta są tak bardzo podobne do siebie na pyszczkach, że wielokrotnie mam problem z rozpoznaniem ich na zdjęciach. W rzeczywistości mam wiele innych charakterystycznych cech, które widzę więc nie mam problemów z ich rozróżnieniem ale na zdjęciach nie jest to takie łatwe. Jedynie piesek 4 jest inny od pozostałych więc łatwo go dostrzec i rozróżnić.
Kto wie może mała sunia-gwiazdeczka pójdzie w ślady mamy gwiazdy :) Ale prawda jest taka, że każde ze szczeniąt jest cudowne, słodkie i piękne. Jak wchodzę do kojca to nie wiem kogo mam głaskać i przytulać, brakuje mi wtedy rąk :)

1 komentarz: